dilluns, 3 de març del 2008

Ja n'hi ha prou!!!

Hola gent,
Aquest diumenge ens hem acostat per enèssima vegada a Banyadores, on ens ho passem d'allò mes bé (d'aixo es tractava no?).
De fet no escric aquest article per a posar fotos o comentar les vies escollides. Si no, per a queixarme públicament de l'actitud de "tots" nosaltres envers la natura...

Al arribar al sector Amazonia ens ho trobem tot com si fos un abocador. Tot ple de burilles de tabac, restes de porro i ple de pells de fruita... tant fumem?? pq no havien 4 o 5 burilles no.... en hi havien almenys mitg centenar!!!!!
Aixi que, fart de trobarm'ho tot ple de merda, jo dic....

JA N'HI HA PROU!!!!!

estic anfadat amb tots "nosaltres"....

Adeu!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Tens tota la raó.
La Diputació de Barcelona, que és qui gestiona el Parc de la Serralada Marina, ja ha avisat que si la cosa continua degradant-se.... primer prohibirà obrir noves vies i després regularà l'accés...
Vaja... que estem avisats.

PGB ha dit...

Realment fa molta pena l'estat de moltes escoles... quina rabia que fan tots aquests energumens que ho deixen tot ple de deixalles :S
D'escaladors l'unic que tenen es el material!

Mohawk ha dit...

Doncs l'estat actual de les Banyadores és el que ens va fer decidir no publicar moltes escoles del Maresme a la guia...

No hem publicat res nou, que n'hi ha i força. Ja se que la informació ha de ser lliure i tothom té dret a ella, però coses com aquesta et fan trontollar els fonaments...

Com a divulgador de la zona em comprometo a penjar un cartell a les Banyadores sobre el tema de la bruticia, però ja sabem que la gent serguirà fent el que li surti dels...

A tibar-li!!

Pekas ha dit...

Pues si... "somos" unos "marranetes"... :-((((

Iba a decir lo del cartelito... estaría bien colgar un cartle o dos... ( en el parking... a píe del camino de acceso... ) informando al personal...

es triste tener que informar que es mejor que no tiren mierda... pero ... es lo que hay... :-((((

En fin... a ver si hay suerte y la gente se comprmete con el tema...

( También podriamos organizar unas jornadas blogueras de limpieza y "acondicionamiento" de la zona...
nooo..?????? ????????

Guillem ha dit...

Eis gent!!
Jo vaig estar a punt de deixar un paperet dientho a la zona que vaig "netejar" pero vaig pensar que seria pitjor el remei...
Mohawk, jo si vols, m'apunto a ajudarte a penjar els cartells i a netejar la zona...
Tambe em comprometo a donar la xapa a qui vegi por ahi fent marranades ....

un saludu gent!

tinkpor ha dit...

Home, lo del cartellet no estaría malament...encara que no durarà ni dos caps de setmana.

Jo...nosaltres, més d'una vegada ens hem endut alguna ampolla de plàstic, una boleta de paper de plata, alguna borilla...i es que fan mal a la vista.

Fins ara

Llorenç ha dit...

Cada cop entenc més que hi hagi zones que no es publiquin.......
però en el fons tots en som complices....si al que està fent el mandril al nostre costat no li diem res....sino tot el contrari...per mantenir el bon rollet de l'escalada...els que tenen morro fan els que els rota!

Res, que o s'hi fot més morro i s'amarga la vida als impresentables o no hi haurà manera....no vull dir de partir-los la cara sino humiliar-los i tractar-los com el que son porcs(amb tots els respectes per l'animal)...

collons!

...i es que trobar una colilla enming d'una via, a la 3 o 4 reunió, encabida en petits forats de la roca...aaaaarggggggggg!!!!!!!

quina rabia!